El IV Congrés a l'APP COMFIA.cat

>> El IV Congrés a través de l'APP COMFIA.cat

PRESENTACIÓ:

EL CONGRÉS SENSE PAPERS

Els delegats i delegades necessitarem accedir a aquest espai pel seguiment del Congrés.

Accedir al programa i horari, a tota la documentació necessària, dins de l’apartat actual com a IV Congrés que anem a veure en detall.

A l’entrar ja veiem que ofereix 7 utilitats diferents:

Pel nostre Congrés serà de força utilitat: Els apartats de PROGRAMA, INFORMACIO i especialment el de DOCUMENTS, que fan d’aquest Congrés un seguiment digital sense papers.

A través del programa veurem l’horari amb els vincles a cada document que anem a necessitar per al desenvolupament del Congrés.

Alhora teniu un apartat d’incidències per si necessiteu alguna cosa en especial a comunicar a l’organització del Congrés.

Hi ha a més a més, la presentació, aquesta aportació de forma molt resumida. Unes utilitats, pensades per a un congrés de dos dies i pensant en especial amb els convidats i convidades si hagués pogut estar disponible l’aplicació des de fa uns dies des de les respectives botigues d’aplicacions per als seus respectius dispositius. (mapa distribució sala i com arribar-hi).

Per a més informació sobre l'APP COMFIA.cat:

DETALL DEL CONTINGUT DELS APARTATS:

>> MAPA (distribució de la sala d'actes segons convidats i convidades i delegats i delegades)

>> DOCUMENTS (enllaç a la documentació en PDF)

>> INCIDÈNCIES (email per a l'organització)

>> COM ARRIBAR (a través del Google MAP)